SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد خبر: 3280
تاریخ انتشار: سه شنبه, ۲۵ مهر ۱۴۰۲ ۲۱:۰۶
دسته: اخبار
پرینت
ایمیل

یادگیری ریاضی هفتم به جذاب‌ترین شیوه‌ی ممکن!

یادگیری ریاضی هفتم به جذاب‌ترین شیوه‌ی ممکن!


از جمله آمار‌های عجیب در رابطه با یادگیری درس ریاضی، افت 63 درصدی دانش‌آموزان پایه‌ی سوم تا هفتم در فراگیری این درس است.

یکی از دغدغه‌های والدین دانش‌آموزان با شروع پایه هفتم، افزایش تعداد کتاب‌ها در دوره‌ی متوسطه اول در مقایسه با دوره‌ی ابتدایی است. از طرف دیگر معمولاً دانش‌آموزان نسبت به دروس این پایه به‌خصوص کتاب ریاضی هفتم کمی دچار ترس می‌شوند و فکر می‌کنند که ریاضی هفتم غولی است که به سختی می‌توانند به جنگ با آن بروند.

یکی دیگر از عللی که دانش‌آموزان را در سال هفتم می‌ترساند این است که دانش‌آموزان برای هر درس معلم جداگانه‌ای خواهند داشت و این موضوع موجب می‌شود تا حس کنند که آموزش ریاضی هفتم بسیار دشوار است.

در ادامه قصد داریم تا این موضوع را بررسی کنیم که چرا یادگیری ریاضی هفتم چندان هم دشوار نیست و چگونه می‌توانیم با یک تکنیک ساده، برای آموزش ریاضی هفتم از اول تا آخر قدمی برداریم.

چه تکنیک طلایی برای آموزش ریاضی هفتم وجود دارد؟

تدریس ریاضی هفتم در مدرسه این امکان را فراهم می‌کند تا دانش‌آموزان بتوانند با مفاهیم این درس آشنایی یابند. اما علاوه بر مدرسه،راه‌های دیگری برای تسلط بیش‌تر بر مفاهیم ریاضی هفتم وجود دارد.

البته باید به این موضوع هم دقت داشته باشید که اهمیت ریاضی هفتم از آن جهت است که این درس پایه‌ای برای سال‌های بعد خواهد بود و در نتیجه اگر به خوبی بر مطالب آن تسلط پیدا نکنید ممکن است در مقاطع دیگر دچار مشکل شوید.

به عنوان مثال در تدریس ریاضی هفتم فصل اول، مباحث مرتبط با راهبرد‌های حل مسئله مطرح می‌شوند. در این فصل به طور کامل توضیح داده خواهد شد که چگونه می‌توان مسائل را به منطقی‌ترین شیوه حل نمود. این فصل همراه با فصول دیگر که به ترتیب به بررسی اعداد صحیح، جبر و معادله، هندسه و استدلال، شمارنده‌ها و اعداد اول، سطح و حجم، توان و جذر، بردار و مختصات و آمار و احتمال، می‌پردازند به عنوان مقدمه‌ای برای یادگیری ریاضی در پایه‌های دیگر به حساب خواهند آمد.

خرید کتاب‌های کمک آموزشی و استفاده از تجارب معلمان خصوصی از راه‌هایی هستند که والدین می‌توانند بر اساس بودجه و میزان نیاز دانش‌آموز، انتخاب کنند اما تماشا‌ی فیلم آموزشی ریاضی هفتم یکی از بهترین روش‌ها برای یادگیری این درس خواهد بود.

آموزش کامل ریاضی هفتم با تماشا‌ی فیلم!

شاید این ضرب‌المثل را شنیده باشید که می‌گویند «کور از دنیا چه می‌خواست؟ دو چشم بینا!» البته دور از جان شما منظور ما از بیان این ضرب‌المثل این است که کدام دانش‌آموز دوست ندارد به جای خواندن متن کتاب درسی، صفر تا صد مطالب درسی را از طریق ویدیو‌های آموزشی جذاب فرا بگیرد؟

هیچ کس نمی‌تواند منکر جذابیت‌های فیلم‌های آموزشی در مقایسه با کتاب‌های درسی شود. علاوه بر جذابیت، میزان اثربخشی ویدیو آموزشی ریاضی هفتم در مقایسه با متون درسی بسیار بیش‌تر خواهد بود. تدریس صفحه به صفحه ریاضی هفتم از طریق ویدیو‌های هیچ کس نمی‌تواند منکر جذابیت‌های فیلم‌های آموزشی در مقایسه با کتاب‌های درسی شود. علاوه بر جذابیت، میزان اثربخشی ویدیو آموزشی ریاضی هفتم در مقایسه با متون درسی بسیار بیش‌تر خواهد بود. تدریس صفحه به صفحه ریاضی هفتم از طریق ویدیو‌های آموزشی موجب می‌شود که دیگر هیچ محدودیت زمانی یا مکانی برای آموزش نداشته باشید.

به این ترتیب به لطف فیلم آموزش ریاضی هفتم، در حالی که در منزل هستید و قهوه‌تان خوش دما می‌شود، می‌توانید فیلم ریاضی هفتم را مشاهده کنید و نکات مهم ریاضی هفتم برای امتحان را به طور کامل فرا بگیرید.

در واقع بهترین تدریس ریاضی هفتم را به این خاطر می‌توانید از طریق ویدیو ریاضی هفتم تجربه کنید که هیچ محدودیتی از نظر تعداد دفعات مشاهده نخواهید داشت و آموزش ریاضی هفتم تمام فصل ها در 24 ساعت شبانه‌روز امکان‌پذیر خواهد بود.

حالا که این موقعیت برای شما پیش آمده و بستر‌های مختلفی برای آموزش در اختیار شما قرار گرفته است، اگر باهوش باشید (که مطمئناً هستید) به خوبی از آن‌ها استفاده خواهید کرد، مخصوصا اگر ویدیو‌های آموزشی به صورت رایگان در اختیار شما قرار داده شوند! اما چگونه؟

چرا ویدیوهای آموزشی مدرسه مجازی آی نو؟

در هنگام آموزش کتاب ریاضی هفتم موارد متعددی مطرح می‌شوند. به عنوان مثال روش تدریس ریاضی هفتم بسیار اهمیت دارد. در ویدیو آموزشی ریاضی هفتم آی نو، همواره سعی شده تا تدریس درس ریاضی هفتم به جذاب‌ترین شکل ممکن انجام شود.
در این ویدیو‌ها امکان تدریس رایگان ریاضی هفتم فراهم شده است. شما می‌توانید پس از شرکت در کلاس ریاضی هفتم، ویدیو‌های آموزشی مدرسه مجازی آی نو را مشاهده کنید و با آموزش فصل به فصل ریاضی هفتم، بر تمامی مطالب مسلط شوید.

ویدیو‌های آموزشی مدرسه مجازی آی نو به صورت رایگان در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفته‌اند و در آن‌ها تمامی مباحث کتاب ریاضی هفتم پوشش داده شده و نکات تکمیلی نیز مطرح می‌شوند.

کیفیت بالا‌ی ضبط و آموزش اساتید حرفه‌ای نیز ویدیو‌های مدرسه مجازی آی نو را به یک مرجع معتبر برای فراگیری درس ریاضی هفتم تبدیل کرده است. با تماشا‌ی این ویدیو‌ها می‌توانید ریاضی هفتم را آسان، سریع و به جذاب‌ترین شیوه بیاموزید.

بازدید: 880





تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.